0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Itse väitän, että nämä nykyiset normivehkeet eivät riko alapäätään lähellekään niin helposti, kuin edellisessä Premium Soundissa. Tehoa on toki vähemmän, mutta voimaa alhaalla silti enemmän. Itse en tiedä mitä säätöjä nykyissä premiumeissa on. Nykyään tuossa 4*45w setissä on samat säädöt, kuin aikaisemmin premiumissä, poisluettuna tuo kuuntelupaikan esivalinta. Itselleni tämä 4*45w on ollu ihan positiivinen yllätys, kun säädötkin parantuneet menneisyydestä ( nyt mm. sama taajuuskorjain ). Niin ja subbaria tässä V60:ssa ei ole saatavilla, kuten XC60:een ( eikös tähän saanut, ainakin joskus ). EDIT: Autohan ei ole musiikin kuuntelupaikka, vaan koti .
Nyt on sitten 2016 mallinen XC60 tilattu.Valmistus alkaa viikolla 17 ja toimitus jossain touko-kesäkuun vaihteessa.Kiitos vielä kaikille vinkeistä ja kommenteista, niistä oli suuri apu uutta Volvoa kasattaessa.
Hieno homma :hello: Mikä tuosta muuten tekee MY 16 ?
Eka kerran elämässä olin ostamassa uutta autoa. Oli muuten uskomattoman hieno kokemus rakentaa oma auto. Aattelin että kerran kun ostetaan, niin toteutetaan sitten kerralla yksi unelma ja kunnolla. Rakenna oma Volvosi on hieno ja toimiva palvelu. Nyt on edessä sitten pitkät 2 kuukautta.