0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nykyisessä XC60:ssäni S-moodi on paljon käyttökelpoisempi kun auto on polestar ohjelmoitu. Edellisessä oli sama D5 ja 6v Geartronic ja siinä S-moodi oli todella yliherkkä ja töksäyttelevä.
Itse samaa mieltä. Onhan laatikon ohjelmisto varmasti muutenkin päivittynyt vuosien mittaan, mutta nykyään tuo Sport-asento on itsellä käytössä melkein aina. Aikaisemmissa tuo Sport-asento on ollut minusta täysin käyttökelvoton.
Yksi sivuliikkeen konkka ei tunnu missään jos sillä vältetään tappiot.
Samat päivityksethän tulee kaikkiin huollon yhteydessä (mikäli luvan antaa). Minulla oli huolto juuri muutama viikko sitten ja siinä nimenomaan ajettiin uusin ohjelma vaihteistoon, mutta eipä tuo miksikään muuttunut.
Ymmärsin kuitenkin niin, että tämä 499e ei ole leasing-sopimus vaan rahoitustarjous ostajalle, jossa on rahoitusyhtiön (Santander) takaama hyvityshinta autosta kauden lopussa.
Plussana vielä yllättävänkin pieni kulutus myös kaupunkiajossani D4 FWD:llä nyt talvella n. 7.5 l/100 Neste My -jätteistä tehdyllä dieselilläkin.
Moottorilehti ottanut tyypit Classic mallista. Olen täysin samaa mieltä hienoista maantieajo-ominaisuuksista, suurehko kääntöympyrä ei ole itseäni häirinnyt ja pienestä keskinäytöstäkin asiat ovat selvinneet. Navi-käyttöön on kyllä varmasti pienenpuoleinen ja hankala käyttöliittymältään. Plussana vielä yllättävänkin pieni kulutus myös kaupunkiajossani D4 FWD:llä nyt talvella n. 7.5 l/100 Neste My -jätteistä tehdyllä dieselilläkin.http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volvo-xc60-classic-klassikko-jo-elaessaan/
Lueskelin aamukahvilla Hesarista taas ilmoitusta tästä rahoitustarjouksesta ja aika nopeasti ovat Santanderin pojat heränneet taattuun hyvityshintaan sisältyviin riskeihin ja lisänneet ehdon siitä että autoveron pienentyessä/poistuessa taattua hyvistyshintaa vastaavasti lasketaan. Eli riski on kuitenkin auton ostajalla viimeisen suuren (35000 eur) maksuerän suhteen.Moottorilehti ottanut tyypit Classic mallista. Olen täysin samaa mieltä hienoista maantieajo-ominaisuuksista, suurehko kääntöympyrä ei ole itseäni häirinnyt ja pienestä keskinäytöstäkin asiat ovat selvinneet. Navi-käyttöön on kyllä varmasti pienenpuoleinen ja hankala käyttöliittymältään. Plussana vielä yllättävänkin pieni kulutus myös kaupunkiajossani D4 FWD:llä nyt talvella n. 7.5 l/100 Neste My -jätteistä tehdyllä dieselilläkin.http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volvo-xc60-classic-klassikko-jo-elaessaan/
Täällä samanlaisella ekat 1000 km 7,1 L/100 km, siitä 600 km maantietä ja loput taajamaa, paljon lähtöjä löpölämppäri hehkuen.
Vehkeet ladattu, eikun baanalle
Oletko ostanu tuommoisen punaisen XC60:n?