Tulipa ajettua kunnon testiajo 2*600km vrk.n sisään ja vettä tuli ihan huolella lähes koko siivut.
Huomiota Volvosta.
Pitkät valot hyvät ja riittää, lyhyet suhteessa huonommat liekö vähän jo himmentyneet. Eikös tässä ole bi xenon ja jostain olen lukenut että pitkien apuna olisi vielä H9.sit. Voiko pitää paikkansa?
Penkit tuntui aluksi ihan tavallisilta tukevilta penkiltä, sivutukea vähän toivoi lisää.
Nyt pitkän ajon jälkeen täytyy ihmetellä miten fressissä iskussa kroppa vielä voi olla. Pikku ravistelulla normiolo eikä tullut semmosta kokovartalo jumia että vääntäydyttäessä tauolle on pakko venyttää uuuhääh

sinne ja tänne vius minuuttia. Sitten vielä huomasin että penkin lievähkö muotoilu antaa hyvän mahdollisuuden muuttaa ajo-asentoa matkan aikana ja osaltaan sekin vähentää kuormitusta.
Laatikko on kylä semmonen ettei pidä ohitukseen lähtiessä painaa pedaalia liian syvään "kickdown" moodiin, räppää neloselle, kiekat yli 4000 ja meno tavallaan tyssää siihen. Tästä onkin kirjoiteltu ennen mutta nyt se taudin kokokuva selvis meikäläisellekin.
Sade tunnistin selviää tehtävästään heikossa ja keskivahvassa sateessa, kovassa sateessa tuntuu ettei ehdi mukaan, tulee siirryttyä pakkosyöttöön.
Tuulen äänet&tarttuminen nurkkiin olematonta alle satasen vauhdissa.
Kulutus ajotietokoneen mukaan reissusiivuilta 6.3
Tämä on erinomainen matkaauto !!
