Moro,
arvasin että muutkin on 123 jakajan kanssa pelanneet, tappikoneen kanssa.
Itsellä on ollut n.30v B18 porattuna=>2.1L:ksi . Nyt kasailen konetta Duetin nokalle.
Koneessa on Järvisen opeilla putsattu kansi ja painetta 12bar pytyissä. D nokka ja tupla Dellortot, kevnennetty vauhtipyörä jne.
No nyt saan koneen käyntiin, muttei meinaa pysyä kumiensa päällä tyhjäkäynnillä !? Kuten yllä on todettu, itsekin olen saanut
parhaan tuloksen 20-30 ennakolla. Kun päästään alas n. 1000 kierroksiin alkaa pauke ja suihke... Auttasko perus vauhtipyöran vaihto takasin ? Sais sitä huimapyörävoimaa

Mitä 123 :n käyrtää olette käyttäneet (se 0-9 dippi)? Itse pistin ensin 8:n ja sitten 1:n (peruskoneen käyrä), sama pauke jatkui.
Hiton vaikea löytää edes ne ennakko merkit... Jos sais 210n edes kilpiin kesällä..tai uus kone nokalle sitten
