Hei,
lähes neljä vuotta tuli ajettua muunmerkkisellä autolla, mutta eilen tuli hankittua XC70 vuodelta 2011. Autolla ajettu n. 181tkm.
Webasto:
Lähtee käyntiin, pöhisee ja puhkuu, tulee vähän savua ja ehkä parin minuutin päälläolon jälkeen sammuu. Ajotietokone antaa vain ilmoituksen "Lisälämmitin pois päältä", ei muuta. Jos heti tuon tekstin jälkeen koittaa laittaa sen uudelleen päälle, tulee teksti "Lisälämmitin päällä" mutta se vaihtuu hetimiten "Lisälämmitin pois päältä".
- Tuolle ei varmaan voi tehdä itse mitään muuta kuin viedä Vidalla varustettuun liikkeeseen ja koodia lukemaan?
- Vai saiko tuolle tehtyä itse Webaston vikakoodin nollauksen pitämällä 70 sekuntia itse lämmittimen sulaketta pois päältä?
- Oletan että se on Webasto, ainakin kaukkari on samanlainen kuin Webaston kaukkari
High Performance audion usb liitin:
Liitin tohjona. Mulla on edellisen Volvon usb liittimen koodi tallessa, mutta varaosahaku.fi ei löytänyt sillä mitään.
- Mistä tuon usb liittimen kannattaa ostaa?
- Jos jollain on linkki tiedossa, olen siitä kiitollinen.
Auto on Ruotsin tuonti:
- Mistä voisi suomenkielistä manuaalia etsiä? Varaosahaku.fi?
- Itse tulostus paperille ei oikein ole optio, sivuja on yli 300 ja A4:lle ainakin pikaisesti testattuna ei saa siististi aseteltua kahtaa sivua kerralla