Tänään tein Volvolle "Takaisinkutsu R10312 polttoainehyvitys (2025.10)" nettilomakkeella polttoainehyvitykseen liittyvän anomuksen :
https://response.questback.com/isa/qbv.dll/bylink?p=-GxtV60mSBc7MB4f0iXjy2ctGOGThSzNnA4zTz9yBNd3gE-T9THy80a5x_kDg4sj0Pyysin tuohon linkkiä, kun huollossa oli halli tyhjänä ja vain 1 oudompi kaveri autoa hakiessa. Eilen illalla tein tuon linkin lähetyspyynnön ja
heti aamulla oli tullut omamekaanikolta (joka tuosta asiasta minulle vinkkasi) tuo linkki.
Ei kait tuossa muuta hankaluutta ollut, kun että pitäisi olla aika tarkat tiedot noista ajoista, onneksi itse olen kirjannut Spritmonitor.de jokaisen
tankkauksen ja huoltokuitit olen skannannut myös tietokoneelle. Tuossa lomakkeessa oli vaan aika kökkö kohta kun piti liittää niitä dokumentteja,
niin ilmeisesti antaa liittää VAIN 1 per kohta eli latasin itse lisää tositetta Google Driveen ja pistin sen linkin sitten sinne viimeiseen tekstikenttään ja myös
tuon oman spritmonitor.de profiilin, josta näkevät jokaisen tankkauksen ja kulutukset. Laskin, että meillä tuli ajoa n. 10 000km OBC-vikakin huomioiden
mutta tuskin kaikkia sentään korvaavat. Bensakuluissa litrahintana oli 1,9€ ja sitten jotain vähennyksiä. Kaikkia en ehtinyt rekisteröidä, kun jo lähetin
sen kaavakkeen...
Mutta suosittelen tekemään ja kokeilla ainakin pitää, että saisi jotain kompensaatiota!!!

Tämä viimeinen kohta "Liitä myös tarvittavat dokumentit" on kyllä ihan vitsi, koska ei siihen mitään muuta saa kuin 1 kpl ne aiemmat kohdat...

EDIT : ja tähän lisäkommenttina kaikille, että myös sähköpostiosoitteeseen
asiakas.tuki@volvocars.com kannattaa laittaa tuon web-kaavakkeen ohella
kattava selvitys omasta tilanteesta ja ajoista liitteineen, jospa se kannattaisi eli aina pitää hakea korvauksia, koska muuten niitä ei varmasti saa! Yt: A.L.

Laittelen toki tänne heti tietoa, että miten meille kävi ja mitä/miten korvasivat, mutta on ollut nuo molemmat viat huomioiden aivan hirveä ajo välillä tosiaan
melkein 10tkm ilman sähkölatauksia! Marraskuussakin meni jo pelkästään n. 300€ bensoihin!