Onhan VVT-nokan takapään ura oikeassa asennossa heti ilman erillistä kääntelyä kun kampiakselin merkki on pyöritetty kohdalleen? Jollei ole, niin ajoitus on sivussa.
Riittävän hyvällä testerillä myös näkee missä nokan ajoitus menee.
Mun pitää vielä toi tarkastaa, kiitos! Remmi laitettu silloin paikalleen kun on lukittuna ollut nokat.
Edit : öljy vuoto löyty imu nokasta. Stefa oli 1v vanha mutta saanut varmaan osuman kansirempassa ? Nyt vaihdettu ja tuntuu pitävän. Ajoitus oli ok ja laitettu vielä uudestaan pako vvt pyöräkin kiinni momentilla. Imussa ei ole VVT pyörää.Testataan nyt taas mitä tapahtuu.
Ja ura oli ok.
Edit Edit: Pauketta ei tule enään. Lämpöisenä kiihtyvyys ongelmaa vain. Kylmänä suht ok mutta lämpöisenä ei. Alakiekoilla ok mutta 4 tonnin jälkeen ei vauhti kiihdy yhtään hyvin. Ja huomasin kans että flekti ei mene päälle vaikka on kuuma kone. Rele toimii kyllä. Obd2 lukijan kautta näyttää live data lämpötila normaalilta. Selvitetään
Edit Edit Edit: pauke jatkuu.
RATIKAISU: lopullinen vika turbon hukkaportin kello. oli rempassa se nysä mennyt halki (kolahtanut johonkin) ja toimi huonosti. nyt vaihdettu uusi ja kaikki toimii kuin pitää.
Kiitos vastauksista!