Tämä olisi tarkoitus jalostaa driftinkiin
Elikkä aikaisemmin ollut nimimerkki TTL:än projekti.
-T5 kova vauhtipyörä + SRE kytkin paketti
- Vähempi rullattu 3,71 perä, vastapaino laikattu lukosta pois.
- Bc racingi alusta, Edessä 940 yläpäät, 850 iskarit. Takana 940 iskarit, koneistetut jousilautaset + kynäjouset, coilover tyyliin.
-B6254s vaparin lohkossa yläpään korsetti
-wössner männä, teräsveisit, 3l kampura
- avarrettu kansi, cat cams tuplajouset, laaksosen eeron hitsinokat
- moottorinohjaus MS3 lisäkortilla
- säädetty motorsetilla hx55 ahtimella 663hv/ re85
Sitten itse projektiin. Tullessa auto savutti aina ahtojen jälkeen. Kerran käytiin radalla ja ei isommin uskallettu ajaa kun aikalailla pöläytteli. Laitoin ahtimeen huoltosarjan ja se lopetti savuttamisen. Iso ahdin veti aika ylhäältä ja radalla käsittely oli hankalaa. Vaihdettiin hx40superi. Ensin oli ahtopaine ongelmaa kun hukkaportti aukesi liian aikaisin. Lisäjouset porttiin ja alkoi pitää. Ahtoja 1.8 ja alkoi olla vetoja ei tosin enää radalla käyty. Ajateltiin penkkiin viedä seuraavaksi mutta tuli käyntihäiriö ja aina käynnistyksen jälkeen joku tulppa pimeänä. Seuraavaksi alkoi huohottaa etanolia niinkin paljon että valui ihan putsarilta maahan. Suuttimet irti ja sumua ei kolmessa suuttimessa juuri muodostunut. Käytin suuttimet huollossa, puhdistin bensalinjat ja vaihdoin öljyt. Nyt auto pelasi hienosti, mutta jäi huohottamaan etanolia. Ajattelin että sieltä on sulanu jotain vaikka missään kohti ei pitäs olla käyny laihalla (tietokoneella seurattu). Ja puristuspaineetkin oli kaikissa.
Päädyin sitten purkamaan moottorin. Mitään ei ollut sulanut. Männänregas välykset olivat 0.55. En ole mikään moottori tietäjä jotkut sanoo huohotuksen juuri johtuvan liian suurista männärengas välyksistä toiset taas, että tuommoiset välykset normaalia. Neuvoja otetaan vastaan!




