Taitaa olla tuo kulutus aika yksilöllistä, mistä sitten ikinä johtuukin. Venttiilikoppa on näissä ainakin se heikkolenkki tehtaan jäljiltä, josta vuotoa voi ilmetä. Ei tuoltakaan toki sitä litratolkulla tule. Pelkkä kopan tiivisteen vaihto ei kuulemma ole tuohon 100% varma ratkaisu. Mikäli tuo tehdään varmanpäälle vaihdetaan koko koppa, joka on siis muovia, kopan tiiviste, kopan sisällä olevien joidenkin suuttimien tiivisteet + jotain o-renkaita yms. Lisänä kuulemma käytetään jotain tiivistemassaa johoinkin kohtiin.
Tosiaan samaa ongelmaa vag-laitteissa ollut enempi vähempi ja nuokin oman kokemuksen mukaan hyvin yksilöllisiä. Itselläni ollut kyseisen konsernin diesel autoja 5 kpl ikähaarukassa 2006-2014 ja ainoastaan yksi ollut sellainen johon joutunut lisämään öljyä huoltojen välissä. Yksil joka kulutti öljyä noin litran 30tkm ajolla oli Passat ja huollon mukaan 1l/10tkm on vielä ihan ok. Omasta mielestä tuollainen on kyllä aika kova kulutus, jos noin puolet oljytilavuudesta voi joutua lisämään huoltojen välissä