Viimeisin abs anturi minkä vaihdoin ei ollutkaan ihan mikään plug and play vaihto. Anturin pultti avatessa tietenkin poikki, poraaminen meni vit.. ja ei auttanut muu kuin uusi reikä napaan eri kohtaan, kierteet ja metalli levy painamaan anturia paikkaansa. Vanhemmissa alkaa olemaan jo napa / pultit yhtä rautaa niin saa varautua tuohon pultin katkeamiseen, tämäkään nyt ei olut ensimmäinen kerta

Yleensä jos kehä on poikki niin jarrupolkin täristelee miten sattuu, monesti kääntäessä, kunnolla kiihdyttäessä syttyy abs häiriö valo, hyvin useasti ei anna mitään koodia ulos.
Tuo delphi ei osaa hakea ihan kaikkea tietoa ulos kaikista volvosta järkevästi, itselläkin tuo kyllä löytyy. Vidalla näet huomattavasti enemmän tietoa ja myös ei aktiiviset / olleet ja menneet koodit ym ym.