Autodiagnoosi  Carcom Oy

Kaasuläppäasiaa

  • 1 Vastauksia
  • 530 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mawe

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Kaasuläppäasiaa
« : 05.04.2023, 15:03:37 »
Autona s80 -99 2.4 vapari. Auto vikatilassa ja Koodit 532D - Emission influence, faulty signal ja 9190 - Throttle unit, internal fault. Purin ja putsasin kaasuläpän ja asentoanturin. Auto toimii aivan samoin on kaasuläpän johto kiinni tai irti. kierrokset nousee kaasua painamalla ehkä max 3000. Miten käyttäytyy ohjelmoimaton kaasuläppä? Onko 2.9 koneisessa sama kaasuläppäkotelo? Jos on niin varmaan ohjelmoinnin vaatii koska eri kone?? Jos joltain löytyy vehkeet ja osaaminen kyseiseen hommaan lähellä Loppea niin saa ilmoittautua.


Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4519
Vs: Kaasuläppäasiaa
« Vastaus #1 : 05.04.2023, 17:30:01 »
2.9 koneessa voi olla sama kaasuläppä, yhteen -00 2.4 vapariin tuli vaihdettua läppä isommasta koneesta ja toimi sellaisenaan reilu kolme vuotta.
Sen hajottua laitettiin tehdaskorjattu Biliasta (läppä+softa+sopeutus 545€) kun sopivaa käytettyä ei löytynyt sopivasti.

 

Autoracing  KL-varaosat