Eli selittäkääs nyt tyhmälle. Nyt talvella kun lähden pihasta, auto lähtee sähköllä. Mutta auta armias, jos on liukasta ja takapää lähtee luistelemaan niin ainakin itsellä bensamoottori hyrähtää herkästi käyntiin. Oletan, että auto kokee tien pinnan pidon paremmaksi etuvedolle yms.
Jossain kohtaa auto päättää tiputtaa bensamoottorin pois käytöstä ja voimansiirto tulee sähkömoottorilta (takaa?) luulisin että tuo erad mokkula pyörii samaan suuntaan jatkuvasti (eteenpäin ajettaessa) oli voima joko sähköltä tai polttoaineelta?
Eikö siis olekin niin että auto on bensalla etuvetoinen ja sähköllä takavetoinen?
Jos erad pyörisi vain silloin kun ajetaan sähköllä ja täten ottaa täydestä vauhdista ”kiinni” bensalta sähkölle siirtyessä, niin miten helvetissä tuo on voitu edes noin suunnitella ja järkeillä niin, että kestäisi?