Päivitellääs tätäkin vähän.
Viime viikolla tuli käytyä penkissä uudestaan tuolla vakio alakerralla vielä.
Tossa huono kuva käppyrästä,haalee on viime syksyltä. Mukavasti parani kun kantta vähän kaiveli.


Muutokset kannessa edelliseen:
Imukanava sillai että 35mm venttiili menee kanavasta läpi. Venamaljaa hiuka avarrettu.
Pakopuolelta ohjurin patti pois ja venttiili malja oli 27mm niin nyt 30mm.
Palotilaa avattu imuvenan ympäriltä.
Vielä vois nypätä kantta sen verran pois että kaivelis vähä lisää ja kävis uusiks penkisä viä.
Ny on siis:
-6-pulttinen vakio alakerta 2. ylikoko.
-Ite kaiveltu kansi 44/35 vakiovenat ja Iskyn Datsunin tuplajouset dampperilla.
-11.2 puristuksia.
-R nokka
-Alumiinijakopää.
-40DHLA:t 36 kurkuilla,misabin imusarja ja halvat peltikantiset putsarit.
-Hot sparkin kärjetön 077 B20A jakaja josta ennakoita ite mulkattu ja MSD 6AL.
-KG type 3 peltisatsi ja 2.5" rööri.
-5.5kg ite kevennetty vauhtipylpyrä.
92x85 projektiki on edenny sen verran että Kampura,vp ja kytkin on tasapainotettu.
Kytkimeks tuli SRE -766 ja massalevy.
Lohko olis viäkin kunnon putsausta ja kasailua vailla. Öljykanavien tulpat otin pois ja hinkuttelin öljykanavatkin puhtaaks.
Sytkäks tuli/tulee Jspark4 suorasytkä Vag hukkakipinäpuolalla.
Triggerisysteemiks tein tommosen ny testimielessä.


Tossa viä koko härvelistä kuva.
