Taas ollaan tässä tilanteessa että aamulla lähtee käymään sekunnissa ja kaikki hyvin,autolla ajetaan 5km ja senjälkeen seisoo noin 8tuntia auringossa,saa starttaa niin prkeleesti ja antaa vähän kaasua et käynnistyy,pöläyttää mustan noen putkesta ja huomaa et saa liikaa bensaa,ruiskun anturi on vaihdettu 2krt ja ei muutu miksikään,lämpösemä lähtee käymään normaalisti jos starttaa seuraavan vartin aikana,epäilen jotenkin sen anturin johtosarjaa?onko joku vakipaikka mistä johdotuksesta ettis vikaa,tosiaan yön jälkeen lähtee heti ja käy ja kukkuu mutta jos starttaan vasta iltapäivällä ja auto seissyt auringossa eli ilma lämmennyt niin saa starttaa kauan ja taas putkesta musta pöläys,viileässä/kylmässä ei pöläyttele ja lähtee käymään välittömästi.