KL-varaosat  Race.fi

B23 et lh 2.4 ongelma

  • 37 Vastauksia
  • 6606 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #15 : 10.01.2012, 21:14:45 »
B-paineen säädint aloin kans miettiin....et oisko kalvo revenny kiihdytykses....
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #16 : 10.01.2012, 21:17:35 »
Onko b-paineen säätimeen olemassa jotain helppoa tarkastus kikkaa?
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9574
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #17 : 10.01.2012, 21:26:54 »
Tässä tapauksessa ainakin se, että alipaineletkussa ei saa olla bensaa. Ja jos kokeilet käyntiin (tai ainakin bensapumput käymään) alipaineletku irti, sieltä ei saa valua löpöä.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #18 : 10.01.2012, 22:23:42 »
Kuuluisko suuttimista kuulua naksumista?,kun virrat on päällä ja irrottaa ja kinnittää suuttimien piuhoja.....ei ainakaan kuulu mitään....onko jotain esim mittaus konstia millä voi suuttimet tarkastaa?
Ei sieltä kuulu mitään kuulua ellei hoppa käy, jos koneet on seis ja naksahtaa niin varmasti vika.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #19 : 12.01.2012, 22:21:50 »
Ei sieltä kuulu mitään kuulua ellei hoppa käy, jos koneet on seis ja naksahtaa niin varmasti vika.
Onkki donkki.....Elikkä ilmeisesti sutkuttajissa ei oo häikkää...täytyy paineen säädin kattoo viikonloppuna,jos viko on siel ni onneks on kaks malpassin säädettävää varastos...mut mittarii ei kyl oo... tietääk joku mist saa malpassin kierteel olevaa luotettavaa mittarii...toises on kyl pika liitin.......
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #20 : 16.01.2012, 18:46:52 »
Nyt mä hokasin et autosta pystyy lukee vika koodei.....antaa 1-2-1 koodia elikkä et ilmamassa mittari ois rikki.....langat siin on ehjii kyllä...mistä mahtais löytyä immua? paikal on nyt 0280213004 numerolla oleva....eikä uutta boschia viitteis ostaa...Ideoita??? :)
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4537
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #21 : 16.01.2012, 19:27:50 »
Markkinapaikalta vois yrittää etsiä käytettyjä, nimimerkillä GHOST taitaa olla aika hyvä valikoima erilaisia. Yritä ensin tarkistaa liittimet ja nollaa ja tarkista koodit uudestaan kerran ennen kuin lähdet vaihtamaan uutta immua, toi koodi tulee myös jos vaikka immu on ollut irti ja auto käynnissä.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #22 : 16.01.2012, 21:09:03 »
Nyt mä hokasin et autosta pystyy lukee vika koodei.....antaa 1-2-1 koodia elikkä et ilmamassa mittari ois rikki.....langat siin on ehjii kyllä...mistä mahtais löytyä immua? paikal on nyt 0280213004 numerolla oleva....eikä uutta boschia viitteis ostaa...Ideoita??? :)

004 loppunen? Mitäs ihmettä?

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #23 : 16.01.2012, 21:12:19 »
Markkinapaikalta vois yrittää etsiä käytettyjä, nimimerkillä GHOST taitaa olla aika hyvä valikoima erilaisia. Yritä ensin tarkistaa liittimet ja nollaa ja tarkista koodit uudestaan kerran ennen kuin lähdet vaihtamaan uutta immua, toi koodi tulee myös jos vaikka immu on ollut irti ja auto käynnissä.
Okei....on ollu kyl käynnis ilman immua,kun vikaa hain....oon irrottanu bensa ja sytkä boxin mut antaa samaa vika koodia...pystyyköhän immun johtoa mittaamaan jollain yleis mittaril....meinasin vaa et mahtaak kuuluu antaa jotain tiettyjä jännitteitä....jollei ala vikaa löytyy tarttee varmaa viedä jollekki sähkärille.... :-\
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #24 : 16.01.2012, 21:16:56 »
004 loppunen? Mitäs ihmettä?
0280213004 ja 14094712 on numero sarjat immun kannes......olis kyl hyvä kokeilla toisel....ku tietäis mitkä sopii...jos vaik jollai tutul sattuis olee..ettei joutuis ostaa...jollei ongelma ookka siinä
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #25 : 16.01.2012, 21:40:05 »
004 loppunen? Mitäs ihmettä?
Onk toi jonkun muun immu?
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2453
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #26 : 16.01.2012, 21:50:37 »
86 Corvette 350 cid immu
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Pohjiz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #27 : 16.01.2012, 22:25:54 »
Moi !
Mulla täysin saman kuulonen ongelma b200f motin kanssa. Lähtee kylmänä hyvin käyntiin, mut pakokaasu haisee ihan hemmetin kitkerältä--> Saa bentsiiniä ihan hemmetisti liikaa, hajottanut jo kaks satsii tulppia. Kuumana ei millään käyntiin. 2min. sahauksella ja kaasu pohjassa lähtee sit ehkä ja bensakäry on valtava :(

Ja osia on vaihdettu...  IMM, ruiskunlämpöanturi, tyhjäkäyntisäädin, hiilisäiliön haljennut letku vaihdettu, ykk-anturi, vj-kansi, pyörijä, tulpat, tulpanjohdot , puola , polttoainepumppu tankkiin, polttoainepumpun rele, polttoainesuodatin, imusarja kiristetty, ilmanputsariin pakosarjalta tulevan Ilman esilämmitysputken reikä tulpattu kun oli termostaatti systeemi ihan jumissa. Lisäks huomenna tulee uus lambda, kun vanha antaa vaan 0.77V jännitettä kokoajan eikä muutu mihinkään... Epäilyksen alla myös jumittunut kylmäkäynnistyssuutin ??? Venttiilinvälykset päin p:tä yms. kyl ainakin vikapaikkoja löytyy...

Poissa Jomppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • FH Power
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #28 : 16.01.2012, 22:32:27 »
Alkaa kans konstit loppua...kun ei ees anna muuta vikakoodia.....voiskohan mulla olla boxi menny....tuntuu hullult vaik auto käy n5min väkisin ni lämmöt ei nouse yhtään.....vaik ylävesiletku on ko lämmin.....voiko joku lämpö anturi sekoittaa??Lamda mulla on korvattu jollain vastuksella (tai näin ymmärsin) ja sen puuttumisesta ei herjaa
volvo 244 tic,242tic,vw golf g60 + pari takatuuppari turbo skodaa mettäs ja vara osa 245 ms tic..... :)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3344
  • Boxy, but good
Vs: B23 et lh 2.4 ongelma
« Vastaus #29 : 17.01.2012, 08:51:35 »
Termostaatti siellä ainakin auki=rikki jos lämmöt ei nouse ja ylävesiletku kuuma.

Kokeiles ihan oikealla IMM:llä ensin tuota
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

 

Kulkukoira  Proturbo