Alkaa tuo projekti pikkuhiljaa valmistua ja nyt pitäis pari öljyvuotoa saada korjattua.
Autona siis 1995 850 2.0l 20v Italian t5-r
1. Hetken selailun jälkeen totesin että turbon paluuputki on aika yleinen vuotokohta. Omassa tapauksessa tosin lohkon puolelta. Vaihdoin o-renkaan mutta öljyä tulee kuitenkin (tosin vähemmän nyt).
Huomasin myös että putkea asentaessa joutuu putkea vetämään 1-2 milliä taaksepäin jotta pulttireiät asettuvat turbon alle kohdilleen. Tämähän tuntuu siltä ettei putki ole kunnolla lohkossa kiinni ja tästä johtuen ei välttämättä ole tiivis ?? Voiko auttaa jos laitan 2 o-rengasta peräkkäin ?

2. Toinen vuoto tuntuu tulevan koneen edestä. En tosin saa millään paikallistettua tarkkaa vuotokohtaa. Voiko olla öljytikun juuri ? Tai öljypohjan tiiviste?
Liitteenä pari huonohkoa kuvaa

best images for websites