Ehdin ajaa pihasta 50metriä ja siinä sitten isommalle vaihdon yhteydessä töksähti ja säikähdin joko taas hajosi laatikko..
No sitten rupesi ihan tasasella pintakaasullakin tärisyttelemään ja tökkimään vähän väliä. Isommalla kuormalla ja kierroksilla pelasi paremmin ja manuaalipuolella pienemmällä vaihteella ajaessa suht normaalisti.
Siitä vikakoodit lukuun tuloksin;
P2293 - fuel pressure regulator 2
P0611 - fuel injector control module
Satuinpa saamaan käsiini islemättömän polttoaineenpaineensäätimen, joka tulee kiskon oikeean päätyyn. Sen vaihdettua alkoi uusi ongelma. Auto nimittäin sammuu muutaman sadan metrin ajon jälkeen kuin seinään?
Datasta katsottuna juuri ennen sammumista alkaa fuel control valve/MPROP ja fuel volume control valve ajamaan itesä kiinnipäin tippuen johonkin 10% kieppeille..
Sen jälkeen sahaa ja sahaa vaan eikä käynnisty, mutta kun laittaa pelkästään virrat päälle niin ettei paina jarrupoljinta niin polttoainejärjestelmä normalisoituu taas ja sen jälkeen lähtee laakista käyntiin..
Voiko tankissa oleva pumppu aiheuttaa tommosta pätkimistä tai vaikuttaa noihin säätöventtiilien toimintaan?
Onko kellään minkäännäköstä aavistusta? Eri dataa saan kyllä pihalle vaikka mitä, mutta kun itsellä ei juurikaan hajua mitä minkäkin lukeman kuuluu olla..
so serious emoticons