Noniin pikahuolto tehty ja työmatkat aletaan kulkemaan nyt tällä (toivottavasti).
Pikahuoltoon kuului tällä kertaa seuraavat hommat:
-Kaikkien nesteiden + suodattimien vaihto (jo oli aikakin), koiranluut, 1 jarruputki, alapallonivelet, raidetangonpäät, etuiskarit, iskarien pölysuojat, iskarien yläpäät, etujouset (Lesjö, madallus tuntematon), taka-alatukivarret, takaiskarit, takajouset (Lesjö, madallus tuntematon), pohjaanlyöntikumin fiksaus rikkoutuneen tilalle, takajousien kiinnikelevyt, pappamutkan asennus L-putken tilalle, vetokoukun sähkösarja, kaikki polttimot (sisälle ja ulos), kunnostetut umpiot (orkkislaseilla ja heijastinpinnoilla), uusi akku, parempi maski, jo mainittu lämmityslaitteen fiksaus + hanan vaihto tarvikkeesta orkkikseksi, kojelaudan vaihto (vanha reilusti halkeillut), ehjä keskikonsoli käsijarrukahvan ympärille ynnämuita parempikuntoisia sisustan osia sieltä täältä. 2 ovea vaihdoin (melkein sama sävy). Lattiamattojen pesu + kaiken irtoavan pesu + sisäkaton pesu. Etupenkit hetkeksi lainassa toisesta autosta kun tämän omat pitää purkaa ja ryhdistää sisuksiensa osalta sekä lisätä kuskille korkeudensäätö joka tästä puuttuu jostain syystä.
Nahkaisen vaihdekepinpussin tähän laitoin, sekä CR-608 soittimen asensin ylälokeroon. Mittaristoon lisäsin ison kierroslukumittarin sekä radion viereen pikkukellon. Mittariston korjasin samalla kun yllättäen trippinappi oli poikki ja kilometrit jumitti.
Kytkin ja vaihdelaatikko olisi saattaneet olla kiireellisempiä todo listalla mutta tämä meni edelle:

Eli tuollainen Thulen pikkuhäkki eksyi tämän katolle, tuli vastaan Torissa kesällä, annetaan kattotelineitä nimikkeellä, samasta paikasta tuli 3 muut telineet + Peugeotin ikivanha kilpapyörä

Etupuskurin alanurkkiin eksyi Bosch Pilotit.
Yllätin talven ja alle meni jo uudet nastarenkaat (Goodride IceMaster möhköprofiililla eli 185/65/15)

Jospa nyt hetken pärjäisi ennen seuraavia työvaiheita joita on kyllä mielessä jonniinverran

Kiitoksia etäavusta taas jar-ii ja Duke sekä paikanpäällä oma emäntä ja Juizzuboi.