Aikanaan Siekkisellä 5 vuotta sitten teetätin täysrempan AW50-42 laatikkoon. Siinä vaihdettiin esim se surullisen kuuluisa neulalaakeri, joka toimii kyllä rikkinäisenäkin jotenkin. En tiedä tarkkaa paikkaa, missä se on. Purku, pesu, kasaus, voitelu, 1 "kytkinpakka" lisää, eli vahvistus, uusi momentinmuunnin ja se suodatin ja kaikki tiivisteet.
Vahvistuksen kautta saatiin laskennallinen minimi 400 Nm väännön kesto, mutta takuuta ei tietenkään annettu. Hyvin on toiminut 40 000 km. En ole C70:stä penkittänyt, mutta jotain kertoo se, että liikennevaloista tiettyyn mäkeen noustessa kaasu pohjassa, eturenkaat alkaa sutimaan kesällä asfaltilla kakkoselle vaihdettaessa. Sepä onkin etuvetoisessa veikeää hommaa ohjailla...