Tuntuu olevan ihan sattumaa missä noita on tai sitten ollut tosiaan lisävaruste.
mutta sitten kävin koeajolla ja se kirottu kampuran etupää vuotaa edelleen

En käsitä mikä siinä on, kaksi tiivistettä nyt vaihtanut ja aina vaan se vuotaa

Skandix:n alkuperäislaatuisia stefoja ja Volvon oma työkalu jolla se painetaan paikalleen. Mitään kulumaa ei ole havaittavissa, eikä sitä voi noilla kilsoilla ollakaan (180tkm).
Kai se on pakko vaan viedä pajalle, käytelkööt nosturilla ja ihmetelkööt. Iteltä loppuu konstit ja hermot (ja etenkin selkä)

Satunnaisesti vaivanneeseen ikävään valovikaan taisin löytää silti koeajolla syyn. Tuossa on tupannut välillä häviämään ajovalot käynnistyksen jälkeen. Ei väliä oliko valot ON- tai OFF-asennossa, valot ei ole vaan syttyneet, ainoastaan parakit ja kaukovalovilkku toiminut kun vika päällä. Aikansa kun renkannut valokatkasijaa, virtalukkoa, niin yhtäkkiä ne aina palas ja toimi taas määräämättömän ajan. Epäilin joko valokatkasijaa, valorelettä tai virtalukon pohjaa. Nyt se teki sen koeajolla kun lähdin huoltoasemalta. Rele ei naksunut kun valoja kytki päälle. Vaihdoin hankkimani releen ja heti alko toimimaan.
Toivotaan ainakin että se oli siinä. Valokatkasija on hankittuna, mutta se on päivävalomallinen eli valot palaa myös OFF-asennossa. Virtalukonpohjaa en ole vielä hankkinut varuiksi kun se maksaa jotain 250e.