Sanotaan näin , että osalla on hieman erikoisia tapoja lähestyä ja sivuuttaa koko jutun pointti osoittaakseen jotain mikä ainakin miulla jäi vähän pimentoon.

Neliveto muutokseen ei ihme kyllä kukaan tainnut takertua ja siitä alkaa kitisemään

Ihan oikeastaan se ja sama mikä etuvetoinen auto on, missä alkaa olemaan suht reippaasti vääntöä aiheuttaa sen että paikoiltaan lähtö on jokseenkin haastavaa ilman sutimista mikä väkisin näkyy sit ajassa - ei niin paljoa loppunopeudessa.

Takavetoisella, missä edes jollain tasolla pidon osalta toimivahko alusta, on huomattavasti helpompaa tai pikemminkin mahdollista.
Toki samalla tavalla ne takapyörätkin lähtee sutimaan jos yllättäen tulee joku +200nm lisää vääntöä kun ahdin alkaa pelaamaan.
Aamulla piti jo lisää pikahuoltoa tehdä, kun eilen illalla pakosarjan tiiviste meni oikeastaan kokonaan 1 sylinteriltä.
Mutterit oli löystyneet.. en tiedä olisiko kuparimutterit välttämättä estäneet tuota ; 25nm nuo yleensä vetänyt ja kuparimuttereilla - tässä en ollut käyttänyt kun oli loppu miulta kun koneen joskus kasasin.
Ainakin vetää taas vähän paremmin kun ei ahdoilla työnnä pakokaasuja pakosarjan tiivisteen välistä.

Pitää kattoa mahdollisesti ensi viikon vkloppuna jos tekis toisen kannen valmiiksi ja vaihtais tähän paikoilleen..
Tai sitten taas viikolle eteenpäin, kun pitäis jouset ainakin hommata Lensulta ja kairata bemarin venttiileille ym pientä + venttiilivälyksien säätö.
Jos vaikka vähenisi tuo savutus.. vaihtoehto B olisi vuokra-autoksi (sijaisautoksi) tuleva C5 citikka korjata ja ottaa ajoon siks aikaa että Volvoon vaihtaa kannen ja sit samoilla lämpösillä maxxecu paikoilleen + muutama tunti säätelyä.
No mutta aika näyttää mitä sitä kerkeää ja jaksaa tehdä.

960 koppakin oli hallin pihalle ilmestynyt , että ei varmasti tekeminen lopu omien romujen kanssa.
Siitä en tiedä yhtään saako edes talven aikana hommattua koneeseen osia/tarvikkeita, kun etukäteen vaikea tietää työtilannetta ja miten järkyttävän kallista esim. sähkö on sitten. 50snt/kwh ni voi laittaa lapun luukulle.