Merkkihuoltohan ei pääsääntöisesti kusekkaan näitä "uudempia" bifueleja päin. Heillä ei ole kaasujärjestelmän osaamista, osia eikä testeriä. Terragas:in myymälöillä on aika hyvät kanavat hankkia varaosia ja prinsin (kaasujärjestelmän valmistaja) testerit, joten sieltä voi kysellä apuja halutessaan. Ympäri eurooppaa on internetissä muutama liike jotka näkyy vaihtelevasti osia myyvän ja käytettynä saa välillä esim. bildelsbasen.se.
Mitä tulee nykimiseen niin huollossa ne vaihtaa aina ensin tulpat ja sitten vasta aloitetaan vianetsintä jos ei sillä korjaannu. Huolto-ohjelmassa tulppia ei vaihdeta, mutta oikea vaihtoväli on noin 50tkm. Kaasujärjestelmässä on omat vikakoodinsa ja niihin pääsee käsiksi vain prinsin testerillä, joka löytyy vain terragasilta.
Semmonen varoituksen sana vielä vianhakuun, että vaikka napissa palaa vihreä valo, niin silti kone saattaa toimia koko ajan bensalla ja varmaksi voi tietää vain esim. kuuntelemalla suuttimia (bensa/kaasu) ruuvimeisselillä tms. Lähtökohtaisesti vian löytyminen on usein useamman mutkan takana muutenkin, kuin samanikäisessä bensa/diesel-koneessa.