Sieltähän se tulipellin puolelta noin keskeltä venttiilikoppaa löytyi ja siitä eteenpäin johdotus käyty läpi sinne asti kun näki purkamatta.
Johdot näyttivät ehjiltä, eikä näkyviä hankaumia eristeissäkään.
Tänään ilmoitti "moottorijärjestelmä vaatii huollon", mutta toimi kuitenkin täysin normaalisti ja P0340 oli putkahtanut taas kylään.
Uusi anturi tilattu Bilialta, vaihto näyttäisi niinkin monimutkaiselta, kuin yksi liitin ja torx irti, nosto pois ja asennus päin vastaisessa järjesteyksessä.
Pari alipaineletkua menee päältä, mutta taitaa mahtua kivasti välistä.
EDIT: vaihto oli kuin olikin parin minuutin juttu: putsaus, liitin irti, torx auki, anturi mahtui kivasti alipaineletkujen ohitse. Johtosarja ehjä, nyt vikakoodit poissa ja pysyvät poissa.