Castroll 0w-30 Edge on omassakin koneessa lähinnä sen helpon saatavuuden takia. Vaihdoin juuri uudet aika tarkaan 7500km/ 7kk jälkeen. Yleensä ajanut sen 10 - 11 000km / 6 kk, mutta kilsoja tulee nykyään vähempi. Muutenkin vaihto olisi ajoittunut Helmikuulle, eikä silloin huvita könytä mahdollisessa kovassa pakkasessa tai lumihangessa öljyjä vaihtelemassa.
Mieluiten ajaisin Mobillilla ja yritin nytkin etsiä joko Mobil ESP LV 0W-30 tai Super 3000 Formula F 0W-30, mutta näitä Mobilin öljyjä ei vaan saa mistään pk-seudulla

Jossakin Oulun Motonet:ssa olisi vissiin ollut ja oliko Kannelmäen Prismassa, sekä erilaisissa verkkokaupoissa. Olen vaan tosi huono tilailemaan öljyjä sokkona, etenkin Mobilin. Haluan ainakin yrittää itse varmistua purkista ettei se ole tuoteväärennös.
LiquiMoly SpecialTec V on yksi hyvä vaihtoehto jota olen joskus käyttänytkin ja kaveri ei muulla ajakaan. Tämä on 5L kannuissa joka on omaan käyttöön ehkä vähän hölmö koko. Tällä kertaa hinta olisi pompsahtanut kun olisi joutunut käytännössä ostamaan kaksi putelia.