Carcom Oy  Elekma

V70 kuskin oven sähkölukko

• 2 Vastauksia
  • 2016 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa khyv2200

• De Luxe
  • *
  • V70 D5 2002
V70 kuskin oven sähkölukko
« : 06.01.2011, 13:51:43 »
Olisikohan jollain kokemusta -02 mallisen V70:n kuljettajan oven kauko-ohjattavasta lukosta. Minulla tuo kyseinen vekotin toimii välillä ja välillä ei. Kaikki Muut ovet kyllä menevät lukkoon, mutta kuljettajan oven nupikka pomppaa aina ylös. Mutta jos odotan n. 30 s, niin autosta kuuluu naksahdus ja kuljettajan ovikin lukittuu, vaikka nuppi jää yläasentoon.

Onko kellään kokemusta?

Poissa pietari

• De Luxe
  • *
  • EI SE OLE POKA MIKHÄÄN!!!!
Vs: V70 kuskin oven sähkölukko
« Vastaus #1 : 14.09.2011, 09:38:36 »
Olisikohan jollain kokemusta -02 mallisen V70:n kuljettajan oven kauko-ohjattavasta lukosta. Minulla tuo kyseinen vekotin toimii välillä ja välillä ei. Kaikki Muut ovet kyllä menevät lukkoon, mutta kuljettajan oven nupikka pomppaa aina ylös. Mutta jos odotan n. 30 s, niin autosta kuuluu naksahdus ja kuljettajan ovikin lukittuu, vaikka nuppi jää yläasentoon.

Onko kellään kokemusta?
Hei.
Löysitkö ratkaisua tähän ongelmaan? Mulla S80 2000 vuosimalli tekee silloin tällöin, ettei kauko-ohjauksella kuskin ovi aukea. Kiinni menevät normaalisti. Avatessa kuskin oven nuppi käväisee ylhäällä ja menee takaisin kiinni. Kaikki muut ovet avautuvat normaalisti. Ongelma on tosiaan satunnainen.
ex: 850 -93 2,4 10V, Amazon -66 B20
Nykyään:Volvo S60 -02 2,4 20V
              Volvo S80 -00 2,4 10V Business

Poissa vesap

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 kuskin oven sähkölukko
« Vastaus #2 : 14.09.2011, 10:28:21 »
Tuppaa tuo Valeon valmistama "ranskanpulla" -mekanismi ajanoloon hiipumaan. Vasemmassa takaovessa toimi samanlailla satunnaisesti. Vaihdoin kulkineeseen romuttamolta ruotsista tilaamani lukkomekanismin.

Tosin kun tuota diagnoosimielessä purin ja sen myötä osan tilaamiseen päädyin, öljysin tosissani vanhaa mekanismia niin sekin alkoi toimimaan, tosin muutaman päivän päästä öljyämisestä. Tuli kuitenkin vaihdettua tuo parempana pitämäni jo tilattu osa. Hintaa sille ei tullut kuin 60 Eur. Sinisellä taisi maksaa 230 Eur.

Autoracing  KL-varaosat