0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
pajatso ohjaus varohan Make ettet käännä bemarin rattia liikaa , saattaa olla että kolisee katukivetyksiin.... mää muuten en edes tiedä onko tuossa " pajatso-ohjaus" vai ei mutta se tiedän että parempi ohjaus on W211 mallissa ihan tuntuvasti. jopa palautuu hieman paremmin.
Sopinee tähän topicciin. (Kuva poistettu lainauksesta.)
Mercedes-Benz SL600 Twin-Turbo V12 http://www.youtube.com/watch?v=xvS5LyirxBQ&feature=related
Jep noita Saabkyle04:n pätkiä olen myös katellut. Chicago Cars Directillä on vaan paremmat pätkät ja autot. Volvo 760 GLE sattui silmään Saabkylen pätkiä katellessa http://www.youtube.com/watch?v=3D72iuqbbdc mutta ton rellun V6 koneen voisin vaihtaa 2,3 turboon. Mulla ei ole kokemusta Renaultin V6 moottorista, mutta syöppöjä ovat suomen polttoainehinnoille kuulemma.
760 olisi kiva joskus testata vaikka kummallakin koneella, miten paljon kehitystä tapahtunut omaan laatikkoon tultaessa jne. Kuutonen varmaan tuo sellaista edustavuutta vanhaan lippulaivaan mutta tietysti turbo olisi oma kone ja vähän pirteämpi Olisivat jonkun turbon laittaneet 960-malleihinkin vaikka hieno konehan tuo oma kuutonen on. Eipähän ole mitään esim. Fordin hömpötyksiä keulalla... Varmaan olisivat sen Focuksen 1.0 3 pytyn tunkeneet johonkin pikku-Volvoon, hyi!!
Niin on, ja myös "äijämaasturi" ML saa myös keulalleen tämän Mersun "teollisuusmoottorin"
ML äijämaasturi? Eiköhän GL tai vielä mieluummin G ole Mersun äijämaasturi.
Ei kai Gl ole sen enempää maasturi kuin ML:kään. Toisaalta molempiin saa kunnon lukot ja alennusvaihteiston
Autokuumetta polttelee. Vaihtuuko tilalle taas Volvo vai joku muu mikä.Nyt katsellut ML mersua, hintaluokassa n.15k euroa. Ja dieseli tottakai. Onko näissä jotain erikoista ihmeteltävää, kestääkö tekniikka? Lähemmäs 300tkm alkaa ajokilometrit olemaan tuossa hintaluokassa.