No joo, R170 SLK ei varsinaisesti tihku testosteronia ulkonäölläänkään mutta se neitiautostatus on alunperin peräisin siitä faktasta että sillä ei pysty ajamaan yli 175cm pitkä ihminen. Itse olen 184cm eikä mitään jakoja mahtua sisään katto kiinni. Katto auki ei taas oikein osaa päättää pitäiskö tuulilasista katsoa läpi vai yli.

R171 on jo omaan silmään erittäinkin hyvän näköinen ja tilojakin on lisätty sen verran että voisi jopa ajaa katto kiinni kunhan vaan muistaa vasemmalle katsoessaan nojata oikealle, suorassa istuessa kolauttaa ohimon ikävästi katon reunaan.

R172 on kokeilematta ettei tulis himoa vaihtaa, tulis vähän turhan kalliiksi.
Ehkä oma seuraava on kuitenkin R230, jos tässä vielä kuorma-autoa pienempää kehonsiirrintä tulee tarve päivittää.