Katselin justiinsa joku päivä bensa-Volvoja ja huomasin, että noita täällä niin kehuttuja bensaturboja ei juuri ole vähänkään enemmän ajettuina. Eli eivätkö ne kestä? Vai eikö omistajilla ole varaa ajaa niillä hirmuisen kulutuksen takia ja siksi ovat Volvoiksi kohtalaisen vähän ajettuja?! 
Ei niitä paljoa ole myynnissä, syy ei ole etteikö kestä vaan se että kukaan ei hyvästä halua luopua.
Mullakin on kaikenaikaa haku päällä lupaavista yksilöistä. Reilu viikko sitten yks pääsi livahtaan käsistä kun oli tullut just myyntiin ja joku oli jo tulossa katsomaan kun itse olin vasta lähtökuopissa. Sinnehän se sitten lähti...
Jotkut taas ei osaa tai pitäiskö sanoa että osaavat liian hyvin hinnoitella sellaiset jotka heti vaatii pientä laittoa. Niinkuin esim jakopää, hammastanko. Tai sitten katsastusta jäljellä pari viikkoa.
Mun mielestä tyhmää alkaa myymään melkein leima ummessa olevaa.
Paria olen kysynyt ja sanonut että leimaa se niin tuun katsomaan. Kaupanteko loppunut siihen.
Ai niin. Omalla ohjelmoidulla T5 ajettu nyt noin 502000km avaamatta. Ohan sekin jo jotain. Just hain päästöt ja läpi meni.