Minkämoiseen käyttöön tää on rakenteilla? Tuleeko kilpien väliin vai radalle. Hyvä valinta tuo saabin tekniikka kans, kun kokonaisen elintenluovuttaja auton saa "hyvän" vino/tinakone aihion hinnalla. 
Kyllä tämä olis meininki kilpien väliin saada. Periaatteessa ei pitäisi olla mitään estettä katsastukselle. Etuakselipaino on ainoa kysymysmerkki, mutta pitää siirtää akku ja pissapojan säiliö ja kaikki muu ylimääräinen paino konehuoneesta orkkis bensatankin taakse suunniteltuun koteloon. Ei tuo Saabin kone kyllä pitäis olla paljoa painavampi kuin renun 1,7 ja alunperin koneen vieressä oleva varapyörä yhteensä.
Eilen suunniteltiin vähän pakoputkihommia.
Rattiakseli on mukavasti turbon takana, niin downpipesta joutui tekemään tollasen S-mallin.

Kohtuullisen hyvin mahtuu putki menemään eikä edes jää kovin alas.

Moottorin jos olis laittanu saabin suunnittelemaan asentoon, niin putkella olis paljon enempi tilaa tuossa laatikon kohdalla. Kunhan tekee zf:lle välilaipan, niin se pitää laittaa pystyyn.
