Ainakin itsellä onnistunut A-alkuisessa konttorissa ihan aikaa varatessa kysymällä että voisiko joku tietty katsastaja hoitaa asian. Lähinnä noiden harrastelaitteiden kanssa joskus tuli asioitua mieluummin sellaisten katsureiden kanssa joilla oli niiden suhteen enempi ymmärrystä. Jonkun normi käyttiksen kanssa ihan se ja sama, antaa avaimet ja jää toimistoon juomaan kahvia eikä mene halliin viisastelemaan niin kaikilla on mukavampaa.
No vähän oon ajatuksissani samaa mieltä että voi valita kenet haluaa ja jos ei onnistu niin eihän sinne ole pakko edes mennä.
Tää koko juttu juontaa paikalliseen asemaan(saa arvata montako täällä on).
Aikoinaan jälkitarkastuksessa kaiveltiin uutta vikaa ja ilahtuneena nuorempi katsuri sellaisen löysikin pojan harvinaisesta kulkineesta.
Ei ollut turvallisuuteen vaikuttava vika ja sama juoksutus jatkui.
Nostin hieman äänenpainoa hallissa ja ilmoitin mielipiteeni asiasta koska näin ei pitäisi jälkitarkastuksessa toimia.
Yhtäkään meidän suvun eikä kavereiden autoa ei tuonne sen jälkeen ole viety.
Itsehän vastaanotolle joutuessa vaadin aina toisen tohtorin, on niin mulkunoloisia lääkäreitä, ettivät musta vaan jotain vikaa...
Musta sitä lääkärit löytää vikaa ilman lääkärin vaihtoakin mutta toki itse aikaa varatessa valitsen itse kenen pakeille menen. On niissäkin niitä pällejä jotka ei tajua hommiaan.
Yks meinas tappaa mut kun oli keuhkokuume. Kuunteli ja sanoi että kyllä siellä vähän rohisee ja määräs kuurin, ei edes kuvaan päästänyt. Söin kuurin eikä mitään muutosta. Kuumetta oli ollut siihen mennessä jo toista kuukautta joka päivä.

Uudestaan otille ja oli eri lääkäri oikeen sairaalasta keikalla. Kuunteli, määräs keuhkokuvan ja sano että otetaan yhteyttä jos jotain näkyy.
Pääsin kotio niin lekuri soitti että heti acutaan tampereelle. Menin ja päivän kokeiden jälkeen syyt oli selvillä, muutama päivä sairaalassa ja kotio parin kuukauden lääkityksellä. Tuli vielä eläjä vaikka tuntemukset alko oleen ihan jotain muuta. Seurantakuvaukset muutama kuukausi, vähän arpee jäi toiseen keuhkoon mutta saturaatio melken sata kun sairaalaan mennessä lukemat alko kasilla ja ihmettelivät että miten ylipäätään jaksoin kävellä. Sanoin vaan että kun ei kukaan tullut kantamaan.
Siinä sulle.