Ku olis aikasemmin tsekannu ton MVS linkin.. Voishan sieltä vuotaa joku O-rengas. Sillai hiukan vaa, et ku pitäs paineita nostaa, hörähtää paineet harakoille. Ku "nollaa" paineet (sammuttaa auton), O-rengas hakee paikkasa, ja pitää taas.. 
Tietääkö joku saako öljypohjaan valmiin O-rengas sarjan?? Vai otanko kuvan, ja kävelen tiskille, ja pyydän ne nimenomaiset O-renkaat, mitkä oli tuol linkin takana kuvassa.
Tohon en ota kantaa sen enempää mistä öljynpaineiden katoaminen johtuu, o-renkaiden pettäminen voi olla yksi vaihtoehto.
Näillä tiivisteillä pärjäsin ainakin viimeksi kun kyseisen homman tein matalapaineturboon:
1 X O-RENGASSARJA 30750783
2 X TIIVISTERENGAS 30637339
2 X TIIVISTERENGAS 31251439
Tossa on mukana lisäksi öljynjäähdyttimen tiivisteet, ne täytyy kanssa vaihtaa samalla, koska öljynjäähdytin täytyy irrottaa öljypohjasta. Öljynjäähdyttimen letkuja ei tarvitse välttämättä irroittaa. Muistaakseni tosta o-rengassarjasta jäi joitakin tiivisteitä ylimääräiseksi, koska siinä taitaa tulla mukana tiivisteet myös turbon öljyputkille. Kaiken lisäksi sama tiivistesarja taitaa sopia aika moneen eri moottoriin niin siinä voi olla olla muitakin ylimääräisia tiivisteitä.
Öljypohja kannattaa pestä huolella kun sen ottaa irti. Jonkinverran voi olla karstaa reunoilla. Moottorinpesuaineella ja painepesurilla yleensä lähtee.
Lisäksi tarvitset tiivistemassaa, kun laitat öljypohjan takaisin. Sitäkin saa Siniseltä. Itse ostin Motonetistä Sikasil-Gasket:ia. Ei ole ollut ongelmaa.
Koko hommassa vaikein vaihe on öljypohjan takaisin laitto. Kannattaa kuivaharjoitella pohjan takaisinlaittoa muutaman kerran ennen kuin levität tiivistemassan öljypohjan reunoille. Poista vanhat tiivistemassan jämät tiivistepinnoilta. Sen jälkeen puhdista tiivistepinnat huolella BrakeCleaneriin kostutetulla rätillä. Pitää olla tarkkana, ettei öljyä pääse tiivistepinnoille. Lisäksi pitää kattoa, että öljypohjan o-renkaat pysyvät paikoillaan kun laitat öljypohjaa takaisin kiinni. Vaseliini auttaa pitämään o-renkaat paikoillaan. Ole tarkkana öljypohjan pulttien kanssa, laita käsin varovasti alulle ettei mene väärille kierteille

Muista kaikkien pulttien kiristys oikeaan momenttiin.
Täältä muuten löytyy vielä räjäytyskuvat öljypohjasta jos kiinnostaa:
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=241117&ukey_make=865&ukey_model=12009&modelYear=ALL&ukey_category=7866&ukey_driveLine=464&ukey_TrimLevel=0&ukey_modelRange=0&searchString=