0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Mekaaninen moottorin viritys
b230 stroukki kampiakselit
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
b230 stroukki kampiakselit
1 Vastauksia
1780 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
b230Fast
De Luxe
Viestejä: 11
www.vrcf.fi
b230 stroukki kampiakselit
«
:
30.05.2024, 11:54:58 »
Mielipiteitä kestäiskö turbo moottori kauaa läjässä tuollaisella 92mm iskunpituisella valukampiakselilla.
https://www.engsmp.com/produkt/motor-tuning/motordeler/justerbare-kamdrev/2-7l-stroker-kit-volvo-b230
Myyjäpuljun mukaan tuollaista on testattu yli 600hv 8v vinokoneessa. Mutta epäilyttää kestävyys paria dynovetoa pitempään.
Kirjattu
Rapala240
De Luxe
Viestejä: 5
Vs: b230 stroukki kampiakselit
«
Vastaus #1 :
08.06.2024, 06:59:30 »
Pitäis kestää, onha noilla Volvon vakio valuakseleillaki penkitetty samoja tehoja. Kampisuhde/kankikulma vaa aika raaka verrattuna vakioon jos käyttää noita 146mm kankia. Vakiomännistä voi 3mm lastun ajaa pois nii voi sit 149mm kankia käyttää, tai jos hommaa vaikka esim. nää wössnerin takomännät nii voi käyttää vakiomittasia kankia.
https://kauppa.rallybaron.fi/product/924/wossner-manta-1kpl-volvo-b230-530-531-kanteen-turbo-9650mm-puristuskorkeus-323mm--tappi-22mm
Kovasti kehuvat että turbo käytössä yli 2,5L kellari on huono koska vääntää lohkoa nii paljon, mut varmaa jos laittaa korsetin ja betonia nii ei oo ongelmaa
«
Viimeksi muokattu: 08.06.2024, 07:02:13 kirjoittanut Rapala240
»
Kirjattu
Laita holsetti
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Mekaaninen moottorin viritys
b230 stroukki kampiakselit