Joo, tuommoista ratkaisua en oo tosiaan tullu ajatelleeksikaan. Mutta kyllä se silti saisi olla sillälailla "vähän" stealthimpi ettei se nyt paista google earthiin asti kun konepellin aukasee...
Tosiaan ihan semmoinen joku 14mm laippa ja kiinni pakosarjaan ja siihen sitten kierteet ja studit johon ahdin kiinni...
81mm poraus on, mutta tehotavoite ei oo kovin massiivinen, nokiksi tulee varmaan b4204s:n nokat, joten huipputeho tulee toki ahtimesta riippuen johonkin 6000rpm paikkeille, isopakopesäisellä ehkä vähän yli, pienemmällä vähän ali jne.
Joku 19t voisi olla aika hyvä sillä 7# pakopesällä, luulen että nyt e85:sen hinnan noustua taidan ajella 98:lla, ehkä voisin harkita jotain wesi-metanoliruutaa, se on kuitenkin oikeasti semmoinen nakutuksenestäjä ettei paremmasta väliä, eikä ole kallis ratkaisu, kuitenkin joku speeduino sinne pitää värkätä...
Tuo jos ajaa 98:lla, niin se ei vedä tommosta pientä pakopesää niin herkästi tukkoon, toki ahdin herääkin jonku verran myöhemmin...