Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo xc 90 2,0 diesel vm- 2015-2017 Ostelemassa.

• 1 Vastauksia
  • 650 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V-M I

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Moro. Olen tässä nettiä selannut ja en ole saanut tästä yhdistelmästä tarpeeksi ensinkään tietoa mistään. Täällä saattaapi olla kyseisen Volvon omistajia jotka ehkä voisivat kertoa tuon Volvon käyttökokemuksia. Tuo moottori tuossa Volvossa on vissii ollu vain nuo vuodet vai kuinka lie totuus?  Miten tuo tekniikka ja voimansiirto nuin yleensä on toiminut ja nuin yleensä kokemuksia tuosta Volvo mallista? nämä vissiin on ilman urea laitteita jos olen oikein ymmärtänyt?  :) toiset moittii että äänekäs ja ongelmallinen ja toisilla taas ei mitään ongelmia. Ketähän tässä pitäs uskoa? Tuo moottori ja vaihekassi on vissiin muissaki Volvoissa. Kiitos jo etukäteen jos vaivaannut vastaamaan.

Poissa Scraab

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo xc 90 2,0 diesel vm- 2015-2017 Ostelemassa.
« Vastaus #1 : 07.07.2024, 10:55:22 »
Sama VEA-diesel oli käytössä alusta loppuun, toki matkan varrella mukaan tuli ureaa ja kevythybriditekniikkaa.

Samaa tekniikkaa on käytössä yleisesti SPA-alustaisissa, ja matkaa on taitettu jo runsaasti. Ongelmiakin on ollut, mutta mielestäni yleisellä tasolla ei mitenkään hälyttävästi. Murheita on muillakin merkeillä.

Oma kokemukseni on vain henkilöautosta, siinä tuo on asiallinen perusdiesel ja toimii hyvin yhteen laatikon kanssa. Leppoisa matka-auto, kunhan tiet olisivat kunnossa. Minulla on toiminut ongelmitta, vähillä kilometreillä ylläpitolaturi on ahkerassa käytössä.

Ihan mukavasti tuo noita ”arkkupakastimiakin” kuljettaa, mitä joskus kyydissä istunut. Täällä on kyllä juttua niin XC-90, kuin eri voimalinjoistakin, kunhan vaan alat lueskella :).

Futurez  Kulkukoira