Niinpä niin, eihän autoja nykyään merkkihuolloissa "korjata vaan niihin vaihdellaan vaan osia".
Tyyliin esim. anturin liitin hapettunut, vaihdetaan anturi ja toimiihan se ja tuli kuntoon,
"eli vika oli anturissa" vai mitä ?

Kun uudessa anturissa on puhdas liitin, siksi virta kulkee taas, ja vikakoodi saadaan kuitattua koneella.
Se vaan vaikuttaa "vähän" hintaan vaihdetaanko esim. uusi Lambda vai puhdistetaanko vanhan paikat.
Lambda ehkä vähän huono esimerkki, mutta toisaalta tiedän tapauksia joissa Lambdan puhdistus on auttanut.
Toisaalta myönnän, että on on iso riski, ettei puhdistus autakkaan vaan tehdään turhaa työtä.
Mutta se puhdistus yritys ei monesti lisää työaikaa tai määrää kovinkaan oleellisesti
se on usein myöskin viitseliäisyys/hintapoliittinen kysymys.