Tässä rupee itelläki oleen jonkulaista mopon keulimista ilmassa, aivan pussihousut lepattaa kun tuuli käy.

Mielessä on nimittäin pyöriny jo vuoden päivät Roverin 3.5l kasin asennus tomaattilaatikon kera...
Auto kun on pääasias kesäkruisailukäytös, niin oishan tuo makea kuunnella kasin lotkotusta ja automaatti ois vähä kivempi ajaa vs. SRE-kytkin vaijerilla. Vähä kerettiläistä touhua tuo ois ruveta brittikonetta lykäämään Volvoon, mut ohan noita käsittääkseni vuosien saatossa tehty erinäiselle menestyksellä? Toki jos löytys joku muu kestävämpi/parempi pikku-V8, jonka sais katsastettuakin 200-s koppaan niin kiinnostas kovasti.
Roverin kone on kovin matalaviritteinen, joten villeissä virtuaalifantasioissa se luonnollisesti ahdettais joko remmillä tai kahdella pikkuturbolla.
Ja mega jatkais luonnollisesti ruiskuna.
En oo kauheen vakavissaan tuota ajatusta vielä ottanu, kuhan kutitellu jatkuvasti mielen sopukoissa.
Syy on lähinnä just se, että vaikka nykyisestä koneesta sais isolla turbolla lisää woimaa kuullostaa se silti normiajossa vain rivineloselta.
Täs kesäpirssis kun on kyse fiiliksestä niin oishan tota v8:n örinää hemmetin kiva kuunnella varsinki jos sinne sais vähä vinkunaa mukaan ylemmille kierroksille.
Vai jättäiskö tämän nykyiselleen ja tekis tuon toiseen koppaan, kas siinäpä pulma!
