Ajakaa tovi ranskalaisella ja pelätkää sen sähköisen käsijarrun toimintaa ja kustannuksia, niin tämä Volvon ratkaisu tuntuu ihan fiksulta.
Esim. Sitikka C5 X7, samat romut ilmeisesti monessa muussakin PSA:n vehkeessä. Normaalit jarruromut takana, mitä taka-akselin vieressä oleva, muovirattailla varustettu sähkömoottori käyttää vaijereiden avulla. Tarvikeliikkeestä moottori ja vaijerit about 1300 euroa, itse laitatin pelkät uudet vaijerit ennen kuin ne katkeaa. Nekin n. 250 euroa pari ja vaihtotyöt päälle. Tärkeintä on aina renkaanvaihdossa tarkistaa vaijereiden ohjurit, että ovat ehjät. Alle kympin osan rikkoontuminen johtaa siihen, että vaijeri hieroo itsensä säie kerrallaan poikki ja kun viimeinen napsahtaa käppäri kytkettäessä, moottoriyksikkö kelaa yleensä sisuskalunsa korjauskelvottomaksi. Sitten laitetaan kättä taskuun vähän syvemmälle, ellei kiinnosta harrastaa vähän enemmän.