Niin, kun tuo twin-scroll ominaisuus herättää ahtimen joitakin satoja rpm ennen ku tavan turbiinikotelo, ja se tuntuu jo ajossa.
Moottori on 81mm porauksella oleva nelostina, ihan hieman portattu/hiottu imu ja pakokanavia, nokaksi 214/214, 1mm nostolla ja 8.8mm nostoa, vakiossa on 7.95 nostoa ja suraatio on 0.1mm kohdilta 242, b4204s:n nokissa on nostoa 8.45mm ja 0.1mm duraatio n.252, tuossa mun suunnittelemassa on 0.1mm duraatiota 264/264, jos vaikkapa siinä 2.0t:ssä max teho tulee 5100, b4204s 6100, niin eiköhän tuommoisella nokalla saavuteta jotain 6700 rpm max teho, riippuen toki pakosarjoista, ahtimista sun muista.
Ja semmonen 4-500hp riittää, ei oo hyötyä etuvetoautossa yli 4-500hv, ei se kuluta ku eturenkaat aina...