Jeps.
Eli ei ole tämäkään niin helppoa kuin voisi luulla.
Nykykorjaamot tuntuvat vierastavan enemmän tai vähemmän voimakkaasti asiakkaiden itse ostamien varaosien, varsinkin käytettyjen sellaisten, asentamista.
Ei löydykään ihan niin helposti pajaa joka suostuisi purkuosan asentamaan.
Vetoavat kaikenmaailman vastuukysymyksiin ja ties mihin Bosch-sopimuksiin, jotka kieltävät sitä ja tätä.
Työnä tämä lämmittimen vaihto ei kai ole kummoinen. Saa kai sisälokarin irroituksella vaihdettua eikä tarvi edes koodata.
Volvon testeriä tosin tarvitaan kuitenkin, jotta nestettä saadaan kierrätettyä ja ilmattua. Myös sähköisten venttilien ajo vaatii Volvon testeriä.
Tämä siis tiedoksi, jos tulee samanlaista vaivaa. Kannattaa ensin etsiä paja, joka vian voi korjata, jollei marmoritiskille halua mennä. Vaihto on noin 2-3h homma, kai.