Vaihtavat kaasuläppäkotelon monasti ihan varmuudeks kun siitä saa rahaa eivätkä oikeesti pysty paikantaan vikakohtaa.
Ei se merkkiliike takaa sitä että osaavat näitä vanhempia sepittää kun monasti sielläkin on niin nuorta porukkaa töissä ja tiiminvetäjä istuu koneella.
Kaasuläpän luulis olevan kunnossa, kyllä ne testataan tai siis ainakin mitataan ennen myyntiin päästämistä.
Ymmärtäisin tämän myös niin että tuo vika oli jo ennen läpän vaihtoa, silloin sen vikakohteen melkeinpä vois sulkea pois.
Ilmamassamittarin vois kytkeä irti, siis töpsä irti ja kokeilla ajella ilman sitä kun se hetken aikaa on totutellut peruskarttoihin. Jos se on pikkasen vialla niin voi tehdä tuollaistakin eikä laukaise vikakoodia.
Tuo temppu tekee tietysti vian ja se on kokeilun jälkeen kuitattava pois.
Mielestäni tässä nyt oli jotain järkeä ...
