No niin, eilen oli suutinjumppa ja aika vaihtelua oli kun välillä jostain tuli ja jostain ei, välkkynä kaverina hokasin vasta lopulta että niin joo jos nämä kaikki toimivat tuossa kohtaa niin ei vika ole suuttimissa!

Ykkös sylinterin letkussa mikään suutin ei toiminut niin ei vika voinut olla kuin ryytyneessä ja tahmasessa määräjakajassa.
Tein sit niin että lautanen yläasennossa painoin paluuletkusta crctä ykkösen suutin irti niin kauan että ykkösen letkusta tuli pelkkää crctä ja jätin vaikuttamaan.
Samalla tein viimeisen ratkaisun muihin toimiviin suuttimiin jotka eivät ikinä tuntuneet tiiviiltä uusillakaan tiivisteillä että putsasin suuttimen ja pidikkeen välin sekä pidikkeen ja kannen. Sit nämä välit pyöritteli moottorin tiivistys silikonilla ja kiinni.
Tänään ykkösen letkuun toimiva suutin kiinni, polttoaineen paluuletku tukkoon ja lautanen ylhäällä koitin käynnistellä että varmasti virtaa määräjakajassa oleva crc ulos vain suuttimista ja kunnon paineella.
Rupeshan sieltä kaunis sumu tulemaan ykkösestäkin, ei muuta kuin kaikki irrotetut palikat kiinni ja ääretön jännitys kuinka käy!!!
Ja käyntiinhän se lähti!
Vika siis ratkaistu ja syy oli ryytynyt määräjakaja, että samaa valkoista talmaa varmasti mitä paineensäätimessä oli!

Kuivuttuaan tosiaan hajoaa ihan valkoiseksi pölyksi tuo talma, onko tuo etanolin ominaisuus vai onko bensa k-jettiläisillä samaa? Että kannattasko tankkiin välillä heittää vaikka jotain polttoainejärjestelmän puhdistajaa, tai auttaisiko joku bensaan sekoitettu 2tahti öljy(ei sekaannu sellaisenaan etanoliin) esim liuottamaan tuon?
Noh, mutta eiköhän tämä nyt taas kuku seuraavatkin 5vuotta, vai onko peräti lähemmäs 10vuotta kun tuon polttoaineen vaihdoksen tein!

Käynti ja vedotkin muuttuivat aivan jumalalliselle tasolle että onko uutenakaan kukkunut noin hyvin.

Iso kiitos kaikille auttajille!
