Tervehdys,
Potilaana olisi V70 D3 2010
Vaihdettiin polttoaineen siirtopumppu tankkiin kun piti melkoista hurinaa. Johtosarjaa ei vaihdettu kun edellinen näytti hyvältä. Osaatteko kertoa miksi se suositellaan vaihdettavaksi samalla?
Mutta nyt siis itse ongelmaan.
Meni noin kuukausi sitten polttoaineletku halki, letku joka on suuttimilta tulevan paluulinjan letkuliittimen jälkeen (näyttää supistimelta) ja jatkaa y-haaran jälkeen korkeapainepumpulle. Letkun toinen pää on tankin pumpulla.
Vaihdoin letkun ja alle kaksi viikkoa ja taas halki.
Tänään vietimme dieselin hajuisen iltapäivän tutkien asiaa. Ihmetyksiä asian suhteen jäi.
Kuinka paljon painetta tankissa olevan pumpun pitäisi tuottaa?
Ja onko supistimelta näyttävä liitin supistin vai pitäisikö sen olla yksi suuntaventtiili tai muu sellainen joka estää virtauksen suuttimien suuntaan?
