Ei sieltä mitään taidettu oikeastaan purkaa (vanhat pois tietty). Pohjapanssaria ei tässä ole ollut, se kai olisi irrotettava. Oli ramppi ja pääsi auton alle. Vaikeimmat kohdat kai oli, no, se tehostimen pää, joka on ahdas ja katveessa. Kai sinne jotain tilaa olis saanut jotain purkamalla, mutta siellä oli kaikenmaailman palkkia edessä, muistaakseni. Räikällä ja sopivalla jatkovarrella nitkuttamalla pulttia auki. Ainakin yksi pultin kanssa kiinnitetty putkenpidike oli niin hankalassa paikassa, tapeltiin ainakin tunti sen kanssa, jatkovarren jatkovarrella ujuttaen. Mutta yksi oli se uuden putken oikeaan kohtaan saaminen ujuttamalla, mikä ei tahtonut asettua paikalleen mitenkään. Aina kirras jostain. En muistele lämmöllä sitä päivää. Tämmösen huonoselkäisen ja raihnaisen miehen hommaa se ei ole.
Toki jos tietäis jonkun oikean asennusohjeen, niin saattaa se mennä helpommallakin.
Tuntui vaan, että se menoputki olis asennettu sinne alunperin ensimmäisenä ennen kuin on autoon laitettu kiinni moottori ja muut härpäkkeet. Mut se tunne tulee monesta muustakin osasta…
Jaa, niin tää mun olikin eri auto, V70 mkII facelift. Voihan se olla samanlainen…