Niin, jos on vain ollut pieni siirto ja sammutettu niin voi tulla tuo mitä monet sanoo liimaventtiiliksi.
Kylmärikastus päällä ja sammutus niin tulpat kastuu. Uus startti voi olla vaikea.
Voi kai ne venttiilit jumiutuakin, en tiedä miten se tapahtuu kovilla nostimilla.
Tuo 40 min piuhassa voi olla just pahin, lämpötieto sekottaa moottorinohjauksen. Vielä jos on säteilylämmitin...
Tiedän kun oma tekee joskus että vaatii pitemmän startin jos ei oo kunnolla vielä lämminnyt piuhassa.
Voihan olla liimaventtiili jos venavarren kumit vuotaa ja karstottaa venttiilinvarret. Lopulta palaa pakoventtiili. Tuohan voi tulla kovillakin nostimilla.
Paras korjaus tuohon kai olis kovaa kenkää siihen ajotyyliin eikä mitään sipsuttelua.
Tulihan taas sekavaa selostusta, olen ylpeä itsestäni.

Ps. Kai se SikA sai sen jo toimiin...