Samppasport  Futurez

Volvo V40 D4 2013 Pa-lämmitin ongelma

• 4 Vastauksia
  • 576 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa poke-

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Volvo V40 D4 2013 Pa-lämmitin ongelma
« : 23.11.2024, 10:24:03 »
Hei kaikki!

Minulla on kyseisen mallinen volvo. Pa-lisälämmitin toiminut aiemmat vuodet mallikkaasti ilman ongelmia.

Nyt kuitenkin muutaman kerran, kun olen sitä yrittänyt laittaa päälle näytöltä ajastimella tai suorakäytöllä, ei se ole lähtenyt käyntiin.

Jonkunlainen pieni "naksahdus" ääni on heti alussa saattanut kuulua, mutta sen jälkeen ei mitään. Onkohan tälle mitään "kevyttä" huoltoa tehtävissä vai meneekö suoraan vaihtoon kaikki?

Pystyisikö volvosta lukea vikakoodeja ongelmaan liittyen, että näyttäisi jotain viittausta, missä vika voisi olla?

Espoon suunnalla ollaan, niin onneksi suuria pakkasia ei ole tiedossa, joten hetken pärjää ilman lämmitintä.

En tiedä onko tästä aiheesta toista ketjua, joten siirtäkää minut sinne suuntaan, jos sellainen löytyy.

Ps. Jos tiedätte paikkoja täällä espoon suunnalla, missä voisin tuota ongelmaa käydä näyttämässä niin voitte infota minua. Biliassa olen muuten käynyt huollossa, mutta muutkin paikat käy volvolle.

Kiitos etukäteen.

Poissa tuomaril

• Valvoja
  • Turbo
  • *
Vs: Volvo V40 D4 2013 Pa-lämmitin ongelma
« Vastaus #1 : 23.11.2024, 10:27:36 »
Vikakoodit lukemalla selviää missä voisi olla vikapaikka. Harvoin siellä on "kaikki" hajalla, vaan jokin yksittäinen komponentti. Liikun säännöllisesti Espoossa ja voisin ne vikakoodit sulta lukea lähipäivinä jos tahdot. Jos tahdot suoraan asioida liikkeessä, niin Autotalo Debil on ainakin luottopaikka.

Poissa poke-

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 23.11.2024, 11:13:26 »
Vikakoodit lukemalla selviää missä voisi olla vikapaikka. Harvoin siellä on "kaikki" hajalla, vaan jokin yksittäinen komponentti. Liikun säännöllisesti Espoossa ja voisin ne vikakoodit sulta lukea lähipäivinä jos tahdot. Jos tahdot suoraan asioida liikkeessä, niin Autotalo Debil on ainakin luottopaikka.

Hei, kiitos nopeasta vastauksestasi. Kyllä se minulle sopii, että voisit lukea vikakoodit volvosta lähipäivinä, jos sitten saataisiin selville ongelma. Laitatko minulle viestiä, kuinka olisit seuraavan kerran Espoossa ja olisi hetki aikaa katsoa vikakoodit?

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 23.11.2024, 11:55:29 »
Turun suunnalla jos sattuu olemaan käyntiä niin saadaan kyllä ongelma paikka selville.

Poissa tuomaril

• Valvoja
  • Turbo
  • *
« Vastaus #4 : 23.11.2024, 12:07:31 »
Hei, kiitos nopeasta vastauksestasi. Kyllä se minulle sopii, että voisit lukea vikakoodit volvosta lähipäivinä, jos sitten saataisiin selville ongelma. Laitatko minulle viestiä, kuinka olisit seuraavan kerran Espoossa ja olisi hetki aikaa katsoa vikakoodit?
Laitoin YV:tä.

KL-varaosat  Race.fi