Mulla on vähän samanlaiset tullut syksyn aikana 5-vaihteiseen D5:een, eli veto päällä erityisesti 80-100 välillä, löysässä kiihdytyksessä ja ylämaissa välillä ravistaa koko autoa mutta ei rattia kovastikin. Kaupungissa ei juuri huomaa eikä kovemmissa nopeuksissa, 80 alue on paha. Kokeilin tiputtaa pakkoneloselle mutta tärinä jatkui mutta heti kun päästää kaasupolkimesta niin tärinä lakkaa.
Vaihdoin moottorin jakopään alla olevan tuen joka oli syönyt kuminsa sisältä aika loppuun, mutta tärinät ei poistuneet. Vanteet ei kuumene ja uudet kitkat on syksyllä just tasapainotettu ja tärinä oli jo vanhoilla, ja tosiaan tärinä ei lisäänny kovemmissa vauhdeissa. Auto menee pajalle jahka ehtii niin katsovat nuo 416tkm ajetut vetoakselit ja moottorin tuennat ja muuten voi jo epäillä automaattilaatikkoakin. Moottorin takatuki on sorkkaraudalla kokeiltuna semmoinen auton pituussunnassa väljä kumi mutta oli se aika löllö uutenakin. Startissa ja sammutuksessa en ole huomannut nykäisyjä tai kovissa kiihdytyksissä niin en usko siihenkään.