Volvo V70 (MY12 eDrive aj. 316tkm)
Kysymys manuaalivaihteiston kytkimestä.
Suurimmalla vaihteella ajettaessa ja kaasun pohjaan painaessa, moottorin kierrokset nousevat pariksi sekunniksi 200rpm ylemmäs, mutta palaavat sitten takaisin....
Toinen tähän liittyvä ilmiö on vakkarilla ajettaessa ja kiihdyttäessä sama ilmiö + mittaristolla vaihdetta osoittava numero tipahtaa vitoseksi vaikkei vaihdetta vaihdetakaan pienemmäksi.
Kuvan auto - kuvattuna aikaisemmin tällä viikolla Tartossa - liittyy olennaisesti tarinaan.
Onko kytkin / paineasetelma / kaksoismassa tms. menossa... vai mitä arvelette ? - käytössä kytkin tuntuu normaalilta (e ravista, ei ota ylempänä kiinni kuin ennenkään tms)
Ja millainen kytkin näissä on kaikkiaan ?
