Mahdollisia vikakohteita:1. MAF / MAP anturi imusarjassa tai kaasuläppäkotelon liepeillä.
( Oireet viittaavat tähän, ei anna vikakoodia jos ei Can väylässä [ Can väyläisessä anturissa 4 johtoa ] )
2. Viallinen jäähdytysnesteen lämpötila-anturi pakosarjan vieressä, hieman ylempänä oikealla takana. Ei anna vikakoodia
( ei kiinni CAN väylässä ja voinut jumittunut näyttämään vääriä lukemia )
Tämän komponentin voi mitata normi yleismittarilla. Ohjeet vulva sivullani noin puolessa välissä sivua:
LÄMPÖTILA-ANTURIN TESTAAMINENNäitä antureita kahta mallia. 26.3.2007 lähtien sokkakiinnitteinen ja sitä ennen jengallinen.
Jos päädyt vaihtamaan sen osan niin olisi myytävänä 1 kpl ylimääräinen DELPHI merkkinen jengallinen lämpötila-anturi. Yv.
3. Johtosarjaviat, liitinviat (vaikeita löytää, helppoja korjata)
4. Moottori -> Kori maadoitus poikki/huonossa kunnossa. Sijaitsee moottoritilassa apukuskin puolella. Säälittävän ohut kuparinauha.
5. Auton moottorin aivot eli ECM tai käynnistyksen valvonta eli SCU. Joskus näiden sisusta valettu liimageeliin joten kotona korjaaminen aika mahdotonta.
6. Muut mahdolliset ja mahdottomat vikakohteet.