Näyttää samanlaiselta kuin mulla V70 2008 D5244T5 AW TF-80SC l. ilmeisesti tällä on myös oma venytettävä lyhyt remmi kompressorille. Autolla ajettu muutama satatuhatta ja kompuran kytkimelle ei ole tehty mitään, uskoisin? Nyt kun kansi on vielä ehjä, niin kompuran kytkinlaakerin tarkastus - kunnon klappi, laakerikuulat tipahtaa veks, ja hihnapyörä jumiin -> kompressorin rungon laakerikytkimen "kaula" pilaantuu soikeaksi, kun pyörii aluvalussa nahkoineen -> ei saa kytkinasetelmaan enää remotin jälkeen täysin keskeiseksi, eikä kytkinasetelma enää pysy paikallaan kuin muutaman satakilsaa. No se oli se pienempi homma. Isompi asia on, että Volvoissa nämä apulaitehihnojen katkeilut, hihnoista tulevat roiskeet ja kumipurut, löytävät tiensä suoraan jakopään muovikopan sisään, ja siitä sitten jako sekaisin ja kansi tattis. Tällä palstalla sitä juttua on aiheesta piisannut.