Elekma  Autoracing

Xc70 2005 etu camber

  • 3 Vastauksia
  • 357 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa soothammer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Xc70 2005 etu camber
« : 19.01.2025, 11:02:34 »
Onko jollain ollut vastaavaa oiretta. Kyseiseen Volvoon vaihdettu, etuiskarit, jouset, yläpään laakerit, alatukivarret, raidetangon ulkopäät. Oireena vetelee urissa,. Parkkipaikalla kun kääntää niin tuntuu kuin olisi "Kempin" lukkoperä eli murtaa rajusti. Autoa kun katsoo edestäpäin niin näyttää, että pyörissä on rajusti negatiivista camberia. Käsittääkseni näissä ei ole camber säätöä edessä. Välyksistä tuskin johtuu, kun on uutta palikkaa laitettu oikein urakalla.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2025, 11:06:39 kirjoittanut soothammer »

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4517
Vs: Xc70 2005 etu camber
« Vastaus #1 : 19.01.2025, 11:28:44 »
Pieni camber säätömahdollisuus on iskarin alapään kiinnityksessä. Tuliko varmasti XC palikkaa eikä v70 jos kerran on paljon camberia?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8032
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Xc70 2005 etu camber
« Vastaus #2 : 19.01.2025, 11:36:29 »
Varmaan tullut S60/V70 iskarit, se aiheuttaa tuon. Helpoin tapa erottaa iskarit on jousilautasen muoto. XC:n iskarin jousilautasessa on porrastettu huullos, normimallissa tasainen matala.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa soothammer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Xc70 2005 etu camber
« Vastaus #3 : 19.01.2025, 20:10:28 »
Kiitoksia vinkeistä. Ne osuivat oikeaan. Vääränlaiset Iskarit. Ala korvakkeen pultit oli samassa linjassa vaikka ylemmän pultin reiän tulisi olla 10-15mm ulompana.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2025, 20:16:01 kirjoittanut soothammer »

 

Carcom Oy  Elekma